معرفی بهترین برندهای کولر گازی ایرانی
نوشته شده توسط : zg

شرکت‌های ایرانی تولید کننده کولر گازی اخیرا فعال تر شده و در زمینه تولید به موفقیت‌های بسیاری دست یافته اند.

با توجه به محدودیت‌های موجود در واردات دستگاه‌های تهویه مطبوع مانند کولر گازی، شرکت‌های ایرانی تولید کننده کولر گازی نسبتاً فعال‌تر شده و در این زمینه به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌اند. هرچند که بسیاری از قطعات به کار رفته در کولرهای گازی ایرانی از نوع وارداتی و خارجی است به هر حال برند ایرانی است و خرید آنها توسط ارگان‌های دولتی بلامانع است.

متأسفانه دستگاه‌های کولر گازی ایرانی دارای تکنولوژی ضعیف‌تری نسبت به رقبای خارجی مانند کولر گازی اجنرال، کولر گازی ال جی، کولر گازی میتسوبیشی و … است و از گستردگی و تنوع کمتری برخوردار است چراکه مدل‌های سقفی زمینی، کولر گازی پرتابل و کولر گازی کاستی در ایران تولید نمی‌شوند.

کولر گازی ایرانی در انواع کولر گازی اسپیلت دیواری اینورتر دار و بدون اینورتر، کولر گازی ایستاده و کولر گازی کانالی یا همان داکت اسپلیت تولید می‌شوند.

 

کولر گازی تک الکتریک


کولر گازی تک الکتریک در انواع دیواری، ایستاده و کانالی از ظرفیت ۹۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می‌شود. کولر گازی تک الکتریک مدل دیواری دارای دو نوع اینورتر دار و بدون اینورتر است. مدل اینورتر دار کولر گازی تک الکتریک با نام تجاری Swper و مدل بدون اینورتر آنکه دارای گرید A مصرف انرژی است با نام تجاری Optima عرضه می‌شود.

کولر گازی ایستاده تک الکتریک تنها به صورت سرد گرمسیری و ظرفیت ۳۶ تا ۴۸ هزار تولید می‌شود. اسپلیت کانالی تک الکتریک در دو نوع اینورتر دار و بدون اینورتر با گاز R 410a از ظرفیت ۱۸۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می‌شود.

کولر گازی تک الکتریک با ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۲ سال ضمانت قطعات توسط شرکت بدر تک الکتریک عرضه می‌شود.

 

کولر گازی تهویه


کولر گازی تهویه در چهار نوع کولر گازی دیواری، ایستاده، کولر گازی کانالی و کولر گازی اتاق سرور در بازه ظرفیتی ۹۰۰۰ تا ۷۲۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می‌شوند.

کولر گازی دیواری تهویه در دو مدل اینورتر و بدون اینورتر تروپیکال تولید می‌شوند که هر دو محصول با گاز R 410 کار می‌کنند.

بازه ظرفیت کولر گازی تهویه از ۹۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ است.

کولر گازی تهویه در دو مدل ۴۱۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ با گاز R 22و R 407c با کمپرسور اسکرال و به صورت سه فاز تولید می‌شود.‌

داکت اسپلیت تهویه از ظرفیت ۲۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت و با گاز مبرد R 22 تولید می‌شوند.

 

کولر گازی ایساتیس


کولر گازی ایساتیس تنها در نوع دیواری از ظرفیت ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ به صورت اینورتردار طرح دار با مصرف پایین و از نوع سرد و گرم با کمپرسور روتاری توشیبا تولید می‌شود. کولر گازی ایساتیس با نام تجاری Victor مجهز به فیلتر یونیزاسیون و سیستم عیب یابی هوشمند و سیستم توربو تولید و به فروش می‌رسد.

 

کولر گازی ایران رادیاتور

 

کولر گازی ایران رادیاتور در ۵ ظرفیت از ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تنها به صورت اسپلیت دیواری تولید می‌شوند. گاز به کار رفته در کولر گازی ایران رادیاتور از نوع R 410است و کمپرسور دستگاه از نوع روتاری کم‌مصرف GMCC شرکت توشیبا است.

کولر گازی ایران رادیاتور به مانند بسیاری از برندهای معتبر از گلد ن فین در کندانسور به جهت افزایش انتقال حرارت و جلوگیری از پوسیدگی استفاده می‌کند.

 

کولر گازی RTC


کولر گازی RTC در نوع دیواری و از ظرفیت ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ با کمپرسور قدرتمند روتاری هیتاچی و GMCC توشیبا تولید می‌شود. برند RTC ایرانی است و از اواسط دهه ۸۰ شمسی فعالیت خود را شروع کرده و در سال ۹۷ توسط شرکت یخساران و مشارکت شرکت زندگی وی را قشم، RTC مجدداً فعالیت خود را شروع کرد.

کولر گازی RTC با ضمانت ۶۰ ماهه کمپرسور ۱۸ ماهه قطعات شرکت کاسپین عرضه می‌شود.

گاز به کار رفته در این دستگاه از نوع R 410 است.

 

کولر گازی مهر اصل


کولر گازی مهر اصل در ظرفیت‌های ۹۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ بی تی یو بر ساعت با گاز ۴۱۰ و کندانسور و اواپراتور گلدفین و بلوفین تولید می‌شوند.

کولر گازی مهر اصل در سه مدل پنجره‌ای، ایستاده و دیواری تولید می‌شود.

کولر گازی مهر اصل پنجره‌ای با گاز R 22کار می‌کند و تنها در یک ظرفیت ۱۸۰۰۰ تولید می‌شود. و فقط در حالت سرمایش ی عمل می‌کند. این است که از کمپرسور پیستونی بهره می‌برد. کولر گازی ایستاده مهر است تنها در ظرفیت ۴۸۰۰۰ با کمپرسور اسکرال و گاز R 22 برای مناطق گرمسیری طراحی شده است.

برای مشاوره و انتخاب هوشمندانه کولر گازی متناسب با نیاز و ظرفیت مورد نظر خود و مشاهده قیمت کولر گازی به سایت بامین تهویه، تخصصی‌ترین سایت تأسیسات کشور مراجعه فرمایید.





:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: کولر گازی , قیمت کولر گازی , خرید کولر گازی , فروش کولر گازی , کولر گازی ایران رادیاتور , کولر گازی تک الکتریک , کولر گازی اجنرال , کولرگازی , کولر گازی اسپلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: